Berlin Üzerindeki Gözyüzü / Wings of Desire (1987) / Wim Wenders

wings-of-desire-wim-wenders-bruno-ganz-solveig-dommartin“Basitçe şunu söyleyebilmek: Şu anda olduğu gibi ‘mutluyum’.       Bir hikayem var ve olmaya da devam edecek. Kim olduğumu sorsalar söyleyemem. Kendimi tanımıyorum. Soyum sopum yok ve bundan memnunum. Buradayım, özgürüm, istediğimi hayal edebilirim, herşey mümkün. Başımı kaldırmam yeterli. Hemen dünya oluveriyorum. Şimdi burada, bu meydanda. Bu mutluluk hissini hiçbir zaman kaybetmeyeceğim.”

wings-of-desire-2“Dünya sanki kararıyor. Ama ben şarkımda, en başta olduğu gibi, beni ayakta tutan şarkımda, şimdinin karmaşasından ve gelecekten korunuyorum.”

“Bu gibi anlar on sene sonrası için sadece güzel anılar olarak kalacak. Zaman her yarayı iyileştirir. Ama ya zamanın kendisi bir hastalıksa? Sanki bazen hayata devam edebilmek için eğilmek gerekiyor.” 

19187316

Leave a Reply

